0498248012 - SVARA INTE


Det ringde precis uppe i mitt sovrum här hemma hos mamma och pappa. Jag gick upp men hann inte svara - och tur det! Kände inte igen nummret så jag gick ner igen för att kolla upp det. Trodde det möjligtvis kunde vara ett viktigt samtal jag precis missat.

Jag sökte på både hitta och eniro men fann inget lyckat svar så jag googlade lite om kom in på denna blogg. Det visade sig vara ett samtal jag mer än gärna missade med ett leende på läpparna. Detta var nämnligen vad jag fick läsa;

- - - - -
"0498248012, SVARA ABSOLUT INTE PÅ DET NUMRET OCH OM NI GÖRA DET TRYCK INTE 9!
Det är sånnadär personer som lurar dom säger typ du har vunnit en gratis kryssning bla bla bla till carribien för att få erbjudandet tryck 9 fast det inte är sant sen får man en fet räkning hem! Så alla se upp för det här numret:
0498248012 om ni inte vill bli av med massa pengar o bli lurade. Det finns fler av dom nummrerna men alla börjar nästan likadant sådär."
- - - - -


Ibland har man bra tur!


Kommentarer
Postat av: Laura

sv; hihi märkte nyss att vi har likadana namn:D skitsnygga ;)

2009-09-17 @ 20:45:05
URL: http://llauras.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gotlands riktnummer ju:O

2009-09-17 @ 21:34:09
URL: http://alexandraringbom.blogspot.com
Postat av: Marcus

Tur att du inte svarade...jag har varit med om sånt där förut men då har jag bara lagt på om jag inte kände igen företaget.. :)

2009-09-17 @ 21:41:35
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shiit de nr ringde till Tommie för ngn dag sen! VIlken jääävla tur att han inte svarar på konstiga nr.. Shiiit va läskigt!!!puss / sarah

2009-09-17 @ 22:37:03
URL: http://sde.bloggagratis.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0