Överraskning = ?


Nu är jag precis hemkommen från Heron city.

Bilen rullade iväg vid 17 tiden, vi fastnade sedan i en enorm kö [på grund av en seriekrock - på motsatt körväg] men folk blir skärrade och kör som krattor när polisen är i närheten. Frågade jerry om vi hann svänga in vid Kungens kurva för att köpa lite småkravs till mitt julpynt som kommer upp kanske nästa vecka - det får vi se.. Nog om det, han skulle sedan in en sväng och hämta ut någonting på Heron City. Dum som jag är så förstod jag ingenting - inte försen han kom ut med två biobiljetter och lade i mitt knä, där jag satt och väntade på honom..

Twilight - New moon stod på biljetten och vi hade 10min på oss att hinna upp i biosalen och invänta på att denna film skulle börja :) en helt underbar överraskning!


- - -


För er som följer min blogg så såg ni kanske att jag lade ut mina premiärsbiljetter på försäljning på tradera.se då denna biopremiär körde ihop sig med en Göteborgsresa, så detta blev jätte bra.


Återkommer om vad jag tyckte om filmen imorgon...


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0