Julklappar


Ooh, jag skulle egentligen vilja berätta för er vad jag köpt/tänkt köpa i julklapp till mina närmsta men jag vågar verkligen inte. Jag vet att min kära systerdyster läser min blogg med jämna mellanrum och så även min allra bästa vän.

Jag har en lista i huvudet vad jag skall köpa till alla, dock är bara julklapparna till min systerson köpt och inslagen, redo att bege sig iväg till honom. Klapparna till Therese & Daniel är hemklickade, de väntas ploppa in i brevlådan någon dag nästa vecka. Till de övriga vet jag vad som skall köpas, jag har bara inte kommit så långt ännu. Imorgon väntas dock en "jul shopping dag" i Farsta centrum med Jerry, Therese, Daniel och Casper. Kanske att jag får någon julklapp strykt på min lilla lista här hemma efter morgondagens bravader.



Någon som är sugen på en fika imorgon i Farsta med mig?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0