Godmorgon världen




Foto: Jag


Vaken och någelunda pigg efter en heldag i vår STORA huvudstad Stockholm..
Det blev en hel del gående igår när vi gick runt i 3-4timmar överallt för att sedan gå runt på Gröna Lund i ca 6-7 timmar också..

Vi satte oss framför TV.n när vi kom hem inatt men det tog inte många minuter innan jag började gno mig i ögonen och jag insåg att det är bara att gå och lägga sig. Nu är jag vaken, 9 timmar senare med gårdagens smink kletat i hela ansiktet..


Min första tanke när jag vaknade:
- "Vart är jag?"
Min andra tanke:
- "Vad är klockan?"
Min tredje:
- "HALV TIO... shit, dags att gå upp"
Min fjärde:
- "Min mun stiiiiinker!!!"

Bra start på dagen! Det absolut första jag sakll göra nu är att borsta tänderna och ta en dusch.. haha..



Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha den skulle jag ju sett med en kompis, fan måste påminna honom om den :D

va den läskig?

2009-07-19 @ 14:58:13
URL: http://andreakitty.devote.se
Postat av: andrea

sv: haha då är vi nog på samma nivå när det gäller skräckfilmer! jag kan skrika, eller bara rycka till som om jag fått ett epilepsianfall eller nåt x) haha, medans alla andra bara sitter där som om ingenting. jag blir tillochmed rädd ibland innan det hemska har hänt ;o

2009-07-20 @ 13:29:53
URL: http://andreakitty.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0