Fruktsallad? Nej - Smoothie



Efter dagens "shopping" kom jag även hem med lite frukt och nej det skall inte bli fruktsallad, det skall bli ett par smoothies :)

Jag testade för några dagar sedan att köpa en ny produkt på marknaden, nämligen en påse med fruktblandning till att göra en smoothie. Det enda man behövde tillsätta var juice och sedan blanda allt tillsammans. Resultatet.. helt okej faktiskt.
Det är dock mycket godare att göra sin egna, precis som jag gjorde med blåbärsplockningen

Foto: Jag

Idag blev jag dock sugen på att göra min egna blandning så jag köpte lite mango, papaya, honungsmelon och päron och resultatet.. jaa, det får morgondagen bevisa då jag äter dessa till frukost varje morgon.

______________________________________

Blev nio stycken portioner av två stycken mango, en honungsmelon,
en papaya och två stycken päron




Kommentarer
Postat av: IdahMagdalena

Det såg inte alls helt fel ut måste jag ju säga:) jag körde också med smothies ett tag till frukost varje morgon då jag alltid är så dålig på att äta frukost :P

2009-07-15 @ 20:16:32
URL: http://idhf.blogg.se/
Postat av: IdahMagdalena

sv: jo.. jag har faktiskt jättesvårt att äta på morgonen.. det går inte alls, jag måste varigt uppe i några timmar innan jag kan äta något riktigt:P vet inte varför men de är så, ja mår illa om ja ska försöka trycka i mig ngt när ja nyss vaknat typ :P

2009-07-15 @ 20:29:56
URL: http://idhf.blogg.se/
Postat av: IdahMagdalena

nää.. trodde de inte fanns så många som var så också:P många brukar klaga på mig när jag inte äter något så man får typ säga allt flera ggr men dom tkr ändå det är konstigt x) vrf vet jag inte..

2009-07-15 @ 20:44:53
URL: http://idhf.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: nej absolut inte.



Men är det hur man laddar upp bilden du inte vet hur man gör då eller?

2009-07-15 @ 22:24:31
URL: http://designandmakeup.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0