Tsunami


Fem år har redan gått sedan Tsunamin skälvde över stora delar av världen.
Idag är en sorgsen dag för många i hela världen som förlorat sina nära och kära. Man kan inte rå för att känna medlidande för dessa människor, och jag önskar så mycket att det finns någonting jag kan göra för dem, men jag vet inte vad. Man känner sig helt hjälplös och känslorna skälver över en.



Johnny Niwat - jag vet inte om du än idag lever eller om du är en av alla som miste sitt liv i denna tragiska naturhändelse. Det enda jag är hundra procent säker på är att jag hoppas och ber på att du har fått fortsatt ett liv i denna värld. Jag saknar dina mail och ord som gav mig ett nytt leende på mina läppar även de jobbigaste dagarna.

Rest in peace alla ni som tyvärr miste era liv denna dag den 26 december 2004.




Kommentarer
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrivit! Spännande att se en del fina saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-27 @ 15:13:29
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0