En paus i städandet..


.. idag har verkligen varit en dag att städa. Snön blåser omkring i stormar utanför lägenheten. Lägger sig till och med upp längs fönstrerna och jag har verkligen ingen lust att gå ut så jag har passat på att städa för fulla muggar här hemma under dagen.. mycket har gjorts och nu återstår bara lite små sysslor men tog mig en liten paus och för att låta mig själv sitta här en lite längre stund ger jag mig på de kända "listorna" som allt fler och fler börjar syssla med på sina bloggar. Tog första bästa och här kommer svaren:



Klädsel
Vad har du på dig idag:
leggins, längre grått linne, svart/lila topp och svart tajt tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: Just i detta ögonblick? jag har bara ett par svarta strumpr på mig
Favoritfärg på kläder: Svart är min absoluta favoritfärg [på allt], men nu i jultider försöker jag satsa på lite rött och turkost inlägg..


Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: pappa
Du delade en drink med: delar inte drinkar.. hehe
Du gick på bio med: twilight - new moon med jerry
Skällde på dig: kommer jag faktiskt inte ihåg?


Senaste
Låt du hörde:
All I want for christmas - Mariah Carey
Film du såg: tittar inte på film så ofta.. jo, Bridget Jones gick på tv.n häromdagen..
Mat du åt: önskar jag kunde säga sushi men det var köttfärssås och spagetti
Kram: systerdyster min :]
Fest: Oj, det var ett tag sedan sist. med Jimmie och Alexandra tror jag?
Känslan: "få bort mig härifrån"
Ilska: imorse när jag fick veta att min vän är i London och inte kommer komma och hälsa på i Sverige :@
Glädje: då jag och en kompis planerat in en resa till Finland nästa höst!
Dröm: det var ett tag sedan nu..
Boken du läste: just nu är det twilight böckerna som ligger i mina händer
Personen du träffade: familjen
Personen du pratade i telefon med: pappa
Personen du fick sms av: bella
Gången du åt en 7-eleven korv: många år sedan..
Gången du var utomhus: igår, när jag åkte till mormor
Gången du sov: I natt..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i lördags
Saken du köpte: cider på systemet


Om dig
Namn: Michaela
Ålder: 20
Smeknamn: Laura [sedan många år tillbaka av dåvarande klasskamrater], Mimmi [av familjen], Mellada [av er bloggläsare]..
Syskon: en lillasyster
Sysselsättning: letar jobb, jobbar lite extra, umgås med familjen, tar upp kontakten med många gamla vänner och sörjer min morfar..
Bra egenskaper: utåtriktad, glad, ärlig
Dåliga egenskaper:
Linje/klass: Handel & administration - turism och resor
Hårfärg: brun/svart med några houngsfärgade slingor i
Ögonfärg: Grön/blå/bruna
Skostorlek: 39.40





Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! allt bra idag?:)

2009-12-18 @ 16:30:33
URL: http://liborius.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0