Woopa - lätt, enkelt och snabba pengar



Jag vet att jag har tipsat om denna sida förr, men jag måste bara dela med mig av detta sätt att tjäna enkla och snabba pengar på, ännu en gång!



Genom några snabba klick och några enkla rader på en blogg (som min) kan du tjäna hiskliga pengar :) Så är du som jag en av alla miljoner människor som vill tjäna lite extra pengar snabbt och gratis? då är detta även någonting för dig!

• besöka hemsidor
• värva vänner/användare
• marknadsför woopa
• marknadsför din blogg

för enkelt för att vara sant? inte nu längre. så kom igen, bli medlem redan nu!


Så här går allt till:



Registrera dig
börja hela processen med att klicka på denna länk - så kommer du direkt till registreringen hos woopa. Se till att läsa regler och användarbillkoren. när registreringen sedan är gjord får du ett mail till den angivna mailadressen. Öppna mailet och klicka på länken som medföljer. Detta gör du för att verifiera användaruppgifterna och skapa ditt konto. Du är nu medlem och det roliga börjar.

Börja acceptera erbjudanderna
när du loggat in på ditt konto hos woopa, klicka då på "erbjudanden" för att komma till en lång sida med enkla erbjudanden för att börja tjäna dina egna pengar.

Klicka klar
när du klickat dig vidare på ett erbjudande och fullföljt det glöm inte att klicka på "klar" längst till höger på samma samma rad som erbjudandelänken hos woopa, för att avsluta det erbjudande du valde.

Vänta
beroende på vilket erbjudande du valt - och summa pengar du tjänar på det, kan det ta allt från någon dag till någon vecka innan pengarna hinner fram till till konto. Så ha lite tålamod!

Betalt
när dina erbjudanden är accepterade så hamnar de på ditt konto och du har rätt att nära som helst ta ut dem, antingen hemskickat eller ditt ditt konto.


Så varför vänta?
Börja tjäna dina pengar redan idag, här och nu ;)

Kommentarer
Postat av: cindy

Hur går det med de lättförtjänta pengarna? Brukar inte tycka sådanan sidor fungerar..

2009-08-24 @ 19:24:15
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0