Saknaden kommer aldrig försvinna



Morfar. Tiden går allt för fort, lite mer än två veckor sedan du lämnade oss. Det är så tråkigt att du inte finns vid min sida varje dag som en beskyddande hand längre (mer än som en ängel), men jag förstår dig. Det kan inte ha varit kul att åka fram och tillbaka till sjukhussängen hela tiden för att ta några prover, ligga där några nätter (ibland veckor) för att sedan få åka hem i vetandet av att du snart är tillbaka i det vita kalla rummet som blivit som ditt andra hem.

Jag önskar att du aldrig hade blivit sjuk, att du fick leva vidare minst 10 år till men så var inte fallet.. Jag minns det som igår när du sprang runt på gräsmattan hemma hos mamma och pappa med mig och Tessan ridandes på din rygg i omgångar, och Tessan fick aldrig nog. Jag minns ditt leende som solen i de mörkaste tiderna. Det där leendet som för mig finns som en inristad tavla i mitt huvud - jag glömmer det aldrig. Jag saknar ditt lugn och omtanke som kunde förvandla den mest ilskna människa till ett helgon. Jag önskar jag hade fler bilder på dig, men de bästa finns i mitt huvud och sinne.


Varför? Det är den ständiga frågan jag ställer var och varanan minut medans tårarna rinner nedför kinderna - jag kan inte hjälpa. De kommer aldrig sluta rinna för den saknad och sorg jag känner i mitt hjärta.

Jag saknar din närvaro som gjorde mig hel!
Älskar dig av hela mitt hjärta



Vill även säga tack till Alexandra för att du finns där och förstår.


Kommentarer
Postat av: MS | miss the KING of POP ♥

SV: jag hade inte sovit på 36 timmar ;)



ja jag bor i närheten av skärholmen :) dudå?

2009-08-07 @ 13:27:28
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: ida-mathilda

Michaela: Jag köpte dom i en lokal bokaffär :) Dom hade både de inbundna och pocket, kostingt att du inte hittat det? Jag är precis som dig, jag vill helst ha inbundna böcker. Känner mer.. riktigt eller så :) Kram!

2009-08-07 @ 14:38:01
URL: http://ballongparaden.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0